Opruim"woede" - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Rosa-Li en XiaoDou Buitenhek - WaarBenJij.nu Opruim"woede" - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Rosa-Li en XiaoDou Buitenhek - WaarBenJij.nu

Opruim"woede"

Door: Coby

Blijf op de hoogte en volg Rosa-Li en XiaoDou

21 April 2015 | Nederland, Voorhout

Voor vertrek krijg ik altijd aanvallen van 'opruimwoede'. Er moet opeens gesopt, geboend en opgeruimd, en nog steeds is er de zoektocht naar de veel te goed verstopte externe harde-schijf, dus..... zoeken, zoeken, zoeken, je raakt vaker wel iets kwijt, maar je vindt het altijd weer al is het na een hele lange tijd.... (even geleend van Ernst en Bobbie). En nu heb ik zomaar 456 Yuan gevonden, volgens de huidige koers €77,16. De eerste kleine uitgaven in Beijing kunnen dus worden gedaan zonder op zoek te moeten naar een pinautomaat. Mazzeltje ! :-)

• 03 Mei 2015 - 08:18

Sylvia:

Herkenbaar stukje! Ik denk dat jullie ondertussen op reis zijn, ik wens jullie een hele fijne reis toe. Ben heel benieuwd naar de komende reisverslagen.

• 07 Mei 2015 - 13:35

Opa En Oma De Graaf:

Wat een programma! Lijkt ons behoorlijk vermoeiend. Vandaag gehoord dat 27 mei niet doorgaat maar 24 juni wordt. Voor ons geen probleem, voor (o)pa wat langer wachten.

Rosa-Li en XiaoDou

Hallo, wij zijn Rosa-Li en XiaoDou Buitenhek en wij gaan op vakantie naar ons geboorteland China. Wij hopen mooie en indrukwekkende dingen te zien, en natuurlijk ook veel leuke dingen te gaan doen.

Actief sinds 19 April 2015
Totaal aantal bezoekers 12032